Sunday, February 3, 2013

SEMAKIN BERSEMANGAT NK KEJAR RM 10K SEBULAN

diam tak diam jer skrg ni biz aku dgn new image semakin luas dan berkembang, meskipun baru merangkak dalam bisnes ini , masuk bulan ketiga , aku tambah bersemangat dan terus bersemangat untuk meneruskan usaha dan pada mulanya aku bercadang join utk dpt income rm 3k sahaja....yealah surirumah jer pun, tetapi bila masuk bulan kedua dah mencecah sampai rm 4k aku jadi lebih bersemangat dan bersemangat!!!!
kira kira pendapatan ketiga nanti maunya rm 6k dah ni....sedap gak tu!!!!
alang alang dah dpt lebih bulan depan kena target tinggi la lagi ek....
aku pun tak pernah sangka, dgn hanya mengadap facebook jer pun aku leh dpt income sama cam masa aku kerja gomen dulu malah lebih lagi tu.....
in sha Allah kalau diizinkan aku nk capai income rm 10k sebulan dan target dlm 3 bulan dari sekarang dari hari ni!!!! ini target aku ....
Alhamdulillah bulan baru ni dah capai ruby dah pangkat aku.....dah ada pangkat baru, dulu pangkat kapten waktu bekerja ,skrg sudah tukar still pegang pangkat jugak tp dlm biz ni kami ada supervisor,manager,ruby,emarald dan diamond....fuhhhh berkilau kilau lahhhh kan....mmg suka benar lah aku tambahan mmg menjadi pangkat yg diidamkan semua yg menyertai biz kami ni.....
sape yg tak nak kalau syer  syarikat kita pyn dapat habuan, bayangkanlah berapa keuntungan syarikat setiap bulan.....
apa pun kita teruskan usaha smp bulan april ni jer dulu, pastu kita tgk hasilnya pada majlis royalti mei 2013 nanti.....
apa apa pun target rm 10k mesti dicapai dlm masa 3 bulan dari sekarang chaiyok2!!!!!!!
mmg terbaik menjana wang pendapatan sampingan dgn biz new image ni, rugi lah sape2 yg hanya pandang,tgk dan lihat!!!!!
nk jugak income rm 5k dlm masa sebulan jerrrr bermodalkan hanya rm 1200 ?????
cer mesej atau pm fb marsya handbagholic atau what app 01112668028.

1 comment:

  1. Tak sangka dah dapat income rm 9k dlm masa 3 bulan ajerrrrr.......misi seterusnya royalti mei 2013......selendang gold okey!!!!!!!!

    ReplyDelete